Nie obżeraj się

Wiele z nas postanawia podjąć restrykcyjną dietę i wprowadza ją z dnia na dzień. Wcześniejsze, duże porcje zamieniamy na niemal głodowe. Trudno ukryć, że przychodzi czas, w którym nie jesteśmy w stanie się już powstrzymać i zajadamy się ogromnymi ilościami niekoniecznie zdrowych przekąsek. Skutkuje to nagromadzeniem tkanki tłuszczowej i tyciem, a nie o to nam chodziło. Ponadto jedzenie do syta nie jest najzdrowsze dla naszego organizmu. Nawet jeśli nie mamy potrzeby chudnięcia to warto zostawić sobie nieco wolnego miejsca w żołądku i nie wstawać od stołu w pełni najedzonym. Dawka, która jest w stanie zaspokoić nasz głód w zupełności wystarczy do utrzymania organizmu w dogodnej kondycji. Jak udowodniono naukowo niedojadanie jest w stanie przedłużyć nasze życie, utrzymać ciało w doskonałej formie i zapobiec wielu chorobom. Co więcej spożywanie dużych ilości jedzenia prowadzi do rozciągnięcia żołądka. W rezultacie porcje, które do tej pory nas zadawalały przestają przynosić uczucie sytości. Źródło: http://menedzerochronyzdrowia.edu.pl/

Kategoria: Dieta

Zostaw komentarz

Musisz być zalogowany żeby móc komentować.