Trening a odżywianie

Zazwyczaj osoby, które decydują się na podjęcie wyzwania jakim jest regularne trenowanie kierują się chęcią utraty wagi. Taka przesłanka jest niezwykle silną motywacją, ale także dość sporym zagrożeniem dla danej osoby. W końcu wciąż słyszymy, że żeby schudnąć musimy znacznie ograniczyć ilość spożywanego pożywienia. Kiedy ćwiczymy spalamy kalorie, a zbyt restrykcyjna dieta w takim czasie może skończyć się tragicznie. Mowa tu o pojedynczych zasłabnięciach, ale także trwałych kontuzjach, uszkodzeniach ciała, zmęczeniu i wyniszczeniu ciała. Żeby trening zarówno ten, który ma nam pomóc w zrzuceniu zbędnych kilogramów, jak i ten będący kluczem do wymarzonej, umięśnionej sylwetki był skuteczny niezbędne jest zastosowanie odpowiedniego do danego celu żywienia. I tak ludzie, którzy chcieliby nabrać masy mięśniowej powinni postawić na białko i zdrowe węglowodany, a ci którzy chcieliby nieco schudnąć powinni ograniczyć tłuszcze i węglowodany, ale nie nazbyt drastycznie. Wszystko powinno zostać sporządzone w odpowiednich proporcjach, które nie pogorszą naszego stanu zdrowia. Źródło: http://gab-diet.pl/

Kategoria: trening

Zostaw komentarz

Musisz być zalogowany żeby móc komentować.